Táto webová stránka už nie je podporovaná v Internet Explorer.
Otvorte stránku v prehliadači Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox alebo Safari.

Zistili ste počas jazdy, že prídete neskoro?

Čo musím urobiť, keď počas jazdy zistím, že prídem neskoro (až po check-inu)?

  • Nerobte si starosti a nestresujte sa. Vždy existuje riešenie.
  • Obráťte sa prosím na kemp alebo nášho miestneho partnera na uvedenom čísle.
  • Tieto informácie / telefónne číslo nájdete vo vašich cestovných dokladoch.
  • Pri volaní nezabudnite uviesť vaše rezervačný meno, meno partnera a referenčné číslo, ktoré nájdete v pravom hornom rohu vašich cestovných dokladov.


Ako získam kľúč od ubytovania v prípade meškania?

  • Bohužiaľ v tomto prípade nemusí byť príslušný partner schopný Vás prijať osobne.
  • Ak Vás tím v kempe nebude môcť prijať osobne, uloží kľúč a informuje pracovníkov na hlavnej recepcii.
  • Vezmite si prosím na recepciu Vaše cestovné doklady (pas alebo občasný preukaz) a dokumenty o rezerváciu ubytovania.


Môžu priatelia, ktorí sú už v kempe, prevziať moje kľúče?

  • Bohužiaľ to zvyčajne nie je povolené, pretože k odovzdanie ubytovania sú vyžadované vaše cestovné doklady. Vaši priatelia však samozrejme môžu túto možnosť na recepcii vyskúšať.
  • Vezmite však na vedomie, že v tomto prípade môže registrácie nasledujúci deň trvať dlhšie, pretože vaše auto musí byť tiež prihlásené na recepcii.


Môžem v prípade meškania stále doraziť autom do kempu? (Ak je parkovanie priamo pri ubytovaní)

  • Ak dorazíte po uzavretí brány, môžete byť vyzvaní, aby ste Vaše vozidlo zaparkovali do druhého rána mimo kemp.
  • V takom prípade si so sebou na prvú noc vezmite len najdôležitejšie veci.
  • Nasledujúci deň samozrejme môžete ísť autom do kempu a pohodlne tak preniesť batožinu do Vášho ubytovania.


Čomu ďalšiemu ešte musím venovať pozornosť?

  • Upozorňujeme, že nasledujúci deň budete musieť prísť osobne na recepcii poskytovateľa. Naplánujte si preto na to nejaký čas.
  • Za skorší alebo neskorší príchody alebo odchody môžu byť účtované dodatočné poplatky.

♦ Dúfame, že sme Vám pomohli a prajeme vám príjemnú dovolenku. ♦

  Ak máte ešte ďalšie otázky, kliknite na tlačidlo nižšie a vráťte sa na prehľad.↷