Kde nájdem adresu pre príchod do kempu?
- Všetky informácie o adrese nájdete v cestovných dokladoch, ktoré od nás obdržíte najmenej dva týždne pred odchodom na dovolenku.
- Ak vaše navigačné zariadenie túto adresu nenájde, vykonajte jeho aktualizáciu.
Kedy môžem prísť resp. sa ubytovať (check-in)?
- Naplánujte si prosím váš príchod na dobu ubytovania uvedenú v cestovných dokladoch.
- Cestovné doklady od nás dostanete e-mailom najneskôr 2 týždne pred odchodom do destinácie.
Čo si mám pre check-in pripraviť?
- Je možné, že budete vyzvaní na zadanie poznávacej značky vášho vozidla, preto prosím majte toto číslo pripravené spolu s Vašimi cestovnými dokladmi (pas alebo občiansky preukaz).
- Je dôležité, aby ste si vybrali správne miesto pre check-in, ktoré sa vzťahuje na ubytovanie, ktoré ste si zarezervovali, aby ste predišli zbytočnému čakania na zlom mieste.
- V pravom hornom rohu Vašich cestovných dokladov nájdete podrobnosti o partnerovi zodpovednom za Vaše ubytovanie (in co-operation with "Partner").
- V prípade pochybností sa prosím obráťte na recepcii na pracovníkov kempe, ktorí vás nasmerujú na správny check-in nášho partnera.
Mám v pláne doraziť skôr ako je uvedený check-in. Na čo musím dať pozor?
- Informujte sa priamo u Vášho zarezervovaného kempe, ako u nich služba skoršieho check-inu funguje.
- Ak ste už na ceste, v tejto veci sa prosím obráťte priamo na recepcii kempu.
- Vo väčšine prípadov už môžete zariadenie na mieste používať. Je ale možné, že v niektorých kempoch po vás môže vyžadovať zaplatenie zvláštneho poplatku.
Ak prídem skôr, môžem sa presunúť do ubytovanie ihneď?
- Bohužiaľ nie je možné odovzdať kľúče skôr. (Naši partneri nemôžu v tejto veci urobiť výnimku.)
- Vaše ubytovanie nebude pred check-inom pripravené, preto vám ho nemožno odovzdať. Ubytovanie musí byť po odchode predchádzajúcich klientov najskôr skontrolované a upratané.
Môžem pricestovať v neskorších hodinách. Čo musím v tomto prípade urobiť?
- Ak plánujete príchod neskôr, než je stanovený čas príchodu, informujte nás prosím vopred e-mailom.
- V takom prípade pošlite prosím správu s uvedením dátumu a času skutočného príchodu na adresu info@lux-camp.sk, náš zákaznícky servis zašle informácie poskytovateľovi služieb, aby pre vás zabezpečil príjemný príjazd.
- V prípade neskorého príchodu vám nemôžeme zaručiť osobný príjem personálom kempe.
- Ak Vás tím v kempe nebude môcť prijať osobne, uloží kľúč a informuje pracovníkov na hlavnej recepcii.
- Ak dorazíte po uzavretí brány, môžete byť vyzvaní, aby ste Vaše vozidlo zaparkovali do druhého rána mimo kemp.