Táto webová stránka už nie je podporovaná v Internet Explorer.
Otvorte stránku v prehliadači Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox alebo Safari.

Dôležité informácie týkajúce sa vašej dovolenky

Pozorne si prosím prečítajte tieto informácie. Dúfame, že dokážeme rýchlo a ľahko odpovedať na všetky Vaše otázky.

Takto sa budete môcť optimálne pripraviť na váš pobyt v kempe a vyhnúť sa tak neočakávaným problémom počas dovolenky.

Upozorňujeme Vás, že LuxCamp sa v žiadnom kempe nenachádza. Počas Vašej dovolenky sa o Vašu rodinu a ubytovanie postará náš partner v kempe.

Všetky otázky ohľadom vášho príchodu

✔ Kedy môžem prísť a ubytovať sa (check-in) a kde nájdem adresu?

✔ Ak prídem skôr, môžem sa ihneď ubytovať?

✔ Môžem prísť v neskorších hodinách? Čo musím v tomto prípade urobiť pred príchodom?

Všetky otázky ohľadom neskorého príchodu

✔ Čo musím urobiť, keď počas jazdy zistím, že prídem neskoro?

✔ Ako získam kľúč od ubytovania v prípade meškania?

✔ Môžu priatelia, ktorí sú už v kempe, prevziať moje kľúče?

✔ Môžem v prípade meškania stále doraziť autom do kempu?

Všetky otázky ohľadom vášho odchodu

✔ Čomu by som mal pri odhlásení venovať pozornosť?

✔ Chcem odísť skoro ráno. Ako musím postupovať?

✔ Aké sú ďalšie odporúčania pre odchod?

✔ Ako môžem získať veci, ktoré som na ubytovanie zabudol?

Všetky otázky ohľadom ďalších nákladov

✔ Aké ďalšie náklady môžu vzniknúť na mieste?

✔ Prečo musím na mieste platiť zálohu a rekreačný poplatok (/ turistickú daň)?

✔ Aké platobné možnosti mám na zaplatenie turistickej dane a zálohy na mieste?

✔ Čomu ďalšiemu by som mal venovať pozornosť?

Všetky otázky ohľadom vášho ubytovania

✔ Aké informácie potrebujem poznať vopred o mojom ubytovanie?

✔ Môžem prísť väčším počtom ľudí, než je registrovaný?

✔ V ktorom mieste kempu sa nachádza moje ubytovanie?

✔ Prečo nemôžem nájsť moje ubytovanie na webových stránkach kempu?

Všetky otázky ohľadom domácich zvieratách

✔ Môžem si zobrať môjho domáceho maznáčika do akéhokoľvek ubytovanie?

✔ Čo sa môže stať, keď aj napriek tomu prídem s domácim miláčikom?

✔ Čomu musím venovať pozornosť, keď prídem s domácim miláčikom, ak toto bolo potvrdené?

Všetky otázky ohľadom doplnkov (Extra)

✔ Kde nájdem objednaný doplnky, ako je posteľná bielizeň a uteráky?

✔ Môžem si ešte pri príchode na mieste rezervovať doplnky, ak som na ne pred tým zabudol?

✔ Ako môžem zaplatiť za doplnky, ktoré som si rezervoval?

Všetky otázky ohľadom vybavenia

✔ Aké vybavenie je v mojom ubytovaní?

✔ Ako môžem získať viac informácií o vybavení v mojom ubytovaní?

✔ Aké ďalšie potreby pre domácnosť by som si mal vziať so sebou?

✔ Čomu ďalšiemu by som mal venovať pozornosť v súvislosti s vybavením ubytovania?

Všetky otázky ohľadom Vašich požiadaviek

✔ Ako budú spracované moje požiadavky / želanie, ktoré som uviedol počas rezervácie?

✔ Čo musím vziať do úvahy, ak chcem byť ubytovaný vedľa priateľov alebo konkrétne umiestnenie v kempe?

✔ Je môj požiadavka / želanie vždy zaručený?

Všetky otázky ohľadom parkovania v areáli

✔ Môžem vždy zaparkovať mojej auto priamo pri ubytovanie?

✔ Čomu by som mal venovať pozornosť, keď prídem s dvoma autami?

✔ Čomu by som mal venovať pozornosť pri príchode s prívesom alebo loďou?

✔ Čo ďalšie musím poznať pred cestou

Všetky otázky ohľadom zariadení kempu

✔ Aké zariadenia môžem použiť na mieste a aké zariadenia sú k dispozícii?

✔ Môžem využívať všetky zariadenia zadarmo?

✔ Existujú nejaké obmedzenia týkajúce sa používania zariadení?

✔ Čomu ďalšiemu by som mal venovať pozornosť ohľadom zariadenia?

Všetky otázky ohľadom záverečného upratovania

✔ Musím vždy vykonať záverečné upratovanie?

✔ Čomu by som mal venovať pozornosť, ak musím vykonať záverečné upratovanie sám?

✔ Čomu by som mal venovať pozornosť, ak som si priobjednali záverečné upratovanie?

✔ Aké sú ďalšie odporúčania pre záverečné upratovanie?

Ako sa môžete vyhnúť problémom, ktoré sa v kempe môžu vyskytnúť?

☀ Samozrejme dúfame, že ako obvykle všetko prebehne k vašej spokojnosti! ☀


✔ Ak sa však vyskytne nejaký neočakávaný problém na mieste, kontaktujte prosím nášho partnera priamo v kempe. Tak možno vyriešiť problém čo najrýchlejšie.

✔ Ak sa vyskytne problém s čistotou Vášho ubytovania (/ Ak máte akékoľvek sťažnosti napríklad na čistotu vášho ubytovania), oznámte to prosím ihneď po prihlásení zodpovednému zástupcovi na mieste. To je najjednoduchší spôsob, ako problém najlepšie vyriešiť a stále si užiť príjemnú dovolenku bez problémov.

✔ Ak však v kempe narazíte na problém, ktorý náš miestny partner nedokáže vyriešiť, musíte v priebehu 48 hodín kontaktovať e-mailom náš zákaznícky servis. Uveďte meno zodpovednej osoby, s ktorou ste o tomto probléme hovorili na mieste.

✔ Vždy sa snažíme okamžite vyriešiť všetky problémy, ktoré nám boli oznámené. Upozorňujeme, že ak nám nedáte možnosť vyriešiť sťažnosť alebo problém, môžete prísť o váš prípadný nárok na odškodnenie. Problémy, ktoré nebudú nahlásené nášmu zástupcovi na mieste ani nám, nemožno po odchode brať do úvahy ani zohľadniť.

✔ Problémy musí byť vždy zdokumentované písomne na mieste a odovzdané spoločnosti LuxCamp.

✔ Prípadné náklady na predčasný odchod nebudú hradené. Upozorňujeme tiež kontaktné hodiny zákazníckeho servisu uvedené v obchodných podmienkach.

✔ V pracovnej dobe nás môžete kontaktovať na čísle našej kancelárie: +421 233 221 233. 

☀Celý tím LuxCamp Vám praje príjemný pobyt a odpočinkové dni v kempe, ktorý ste si vybrali☀